Hiszpańskie śniadanie.

IMG_8715
Śniadanie na szybko?.To może być tylko omlet.Puszysty,delikatny,z dowolnymi dodatkami.Moj dzisiejszy został podany w towarzystwie hiszpańskiej tostady (bagietka podpieczona z dwóch stron na gorącej patelni ,koniecznie pod przykryciem)polanej oliwą z oliwek i jamonem(szynką hiszpańską).
 
Składniki.
(Dla jednej osoby)
. 2 jajka (białka i żółtka osobno)
. Przyprawy,typu sol,pieprz,suszona pietruszka.
.  Pieczarki,cebulka,papryka,pomidorki koktajlowe.
. Ser tarty (opcjonalnie)
 
Wykonanie.
   Białka ubiłam mikserem ze szczyptą soli na sztywno,dodałam rozkłócone żółtka z pietruszką i pieprzem i wymieszałam delikatnie łyżką.Upiekłam na gorącej patelni z dwóch stron.Wyłożyłam na omlet dodatki podsmażone na osobnej patelni ,oraz podpieczoną tostadę.(Sposób wykonania podałam we wstępie).
Smacznego.
.
IMG_8716
.
IMG_8719
.
IMG_8720

.

Skomentuj

