Makaroniki,co nie wyszły…

Bardzo chciałam zjeść dziś pyszne makaroniki,dlatego bardzo się starałam 
i  kolejny raz nie  wyszły. Smak w porządku,ale falbanki nie było,w ogóle
to były całkiem inne ciastka.Obrazek
składniki:
150 gr zmielonych na mąkę migdałów (kupiłam zmielone)
200 gr cukru
2 łyżki kakao
3 białka (suszyły się w kuchni 3 dni)
1 łyżka cukru do białek
szczypta soli
 
Wykonanie:
Migdały połączyć z cukrem i kakao.
Białka ubić z 1 łyżką cukru i szczypta soli na sztywno.
Do piany dodawać partiami mieszankę migdałową   połączoną
 z kakao i cukrem i mieszać delikatnie szpatułką.
Masa zrobi się rzadsza.Umiescic ja w rękawie cukierniczym
nakładać małe keksy na papier,odstawić na około 1 h.(u mnie niestety nie 
przyschły z zewnątrz….)Piec w 150 stopniach około 10 min z termoobiegiem.
(piekłam już w rożnym czasie i rożnych temperaturach odbiegających nieznacznie 
od podanego w przepisie i nic.Zawsze wychodzą bezowe ciasteczka)
Obrazek
 Suszyłam całe wieki…
Obrazek
Skomentuj

