Makaron z warzywami.

Bywa,ze nic mi się nie chce,ze szukam kolejnych inspiracji
na waszych blogach i marzę ,że ktoś inny zrobi za mnie obiad
i całą  tą resztę niezwykle nudnych czynności .Obiad prosty
i szybki ,bo tego dziś mi potrzeba,lampki wina i spokoju.
Obrazek
 Makaron
Warzywa ,takie,które lubicie.
Dałam por ,pieczarki,zielony groszek mrożony,cebulkę,brokuły.
Śmietanka do sosu.
Przyprawy.
 
W czasie ,kiedy gotował się makaron warzywa  podsmażyłam na patelni z niewielką ilością oliwy z oliwek ,dodałam śmietankę,doprawiłam .15 min i obiad gotowy.
Obrazek
Obrazek
Skomentuj

