Bourbonki.

Obrazek

Kiedy spodoba mi się zdjęcie wypieku nie odpuszczam ,tak było 
też z bourbonkami ,są wspaniale,choć niepozorne z wyglądu ,
musiałam zmienić niestety krem , bo u mnie w domu nikt kawowego
nie ruszy .Idealne do kawy , na drugie śniadanie , polecam.
Obrazek
Składniki :(na 12 ciastek)
120 g masła
100 g cukru,dałam ciemny
2 łyżki golden syrupu ,melasy lub miodu (miałam miód)
230 g mąki
30 g ciemnego kakao
1 łyżeczka sody
Masa kawowa ,jak w oryginalnym przepisie:
100 g masła
180 g cukru pudru
2 łyżeczki kakao
2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
 
Wykonanie:
Masło utrzeć z cukrem ,dodajemy miód .Mąkę przesiewamy z sodą i kakao 
i zagniatamy ciasto. Powstałą masę przekładamy na papier i rozwałkowujemy
wałkiem  na około 5 mm .Pieczemy w 160 stopniach około 15 min.
Kroimy na prostokąty  jeszcze cieple ciasto i odstawiamy do przestygnięcia.
Masło na krem utrzeć na gładką masę ,dodajemy cukier puder ,kakao i 
kawę i ucieramy na jednolitą masę. Przekładamy powstały krem 
do szprycy cukierniczej i wyciskamy na ciasteczka przykrywając drugim.
Krem czekoladowy:
100 g gorzkiej czekolady roztopić w mikrofalówce
150 g serka kremowego
połączyć i smarować ciasteczka.
Obrazek
Skomentuj

