Palmeras.

 

Typowe hiszpańskie ciastka ,można je dostać wszędzie ,

zwykle robi się je z ciasta francuskiego,

ale jeśli chcesz spróbować ich ciekawszą wersję z ciasta z dodatkiem sera
 to polecam zrobienie ich samemu od początku .Są pyszne ,robiłam połowę 
ciastek z kakao dla porównania smaku i te bez kakao są lepsze.

 

Obrazek

Składniki: 
250 g mąki
200 g sera typu Philadelphia.
100 g masła
1 łyżeczka soli (nie dałam ,moje masło było solone)
Wszystkie składniki zagnieść jak na kruche ciasto i włożyć do 
lodówki na 3 godziny.Po tym czasie rozwałkować ciasto na prostokąt
na blacie posypanym cukrem(dużo cukru,tak aby przykleił się do ciasta
na całym rozwałkowanym kawałku).Teraz zwijamy ciasto z obu końców
w rulon tak,aby dwa rulony spotkały się na środku. Ciasto tniemy na kawałki i
przekładamy na blaszkę wyłożoną papierem.Pieczemy w 200 stopniach
przez około 15 min,aż ciastka się przyrumienią .Można do ciasta dodać kakao
i zrobić w wersji ciemnej.

Obrazek

Obrazek

Nie czekałam  3 godzin ,zrobiłam  je od razu,dlatego trudniej się zwijało i kroiło ,zalecam wiec cierpliwość.

One thought on “Palmeras.

Skomentuj

