Szybkie ciasto jogurtowe z malinami.

Rodzinka domagała się ciasta , ja po cichu też ,więc zrobiłam
ciasto jogurtowe z malinami ,pierwszy raz ,tak na szybko .
Jeśli składniki będą mieć temperaturę pokojową to sukces gwarantowany.

 

 Obrazek
Składniki:
1 kubeczek jogurtu naturalnego (125 ml )
umyj kubeczek i odmierzaj nim kolejne składniki:
3 kubeczki mąki
2 kubeczki cukru
1 kubeczek oleju roślinnego
 
oraz:
4 jajka (oddzielnie białka i żółtka)
1 łyżeczka ekstraktu migdałowego (nie miałam ,pominęłam)
3 łyżeczki proszku do pieczenia
owoce (dowolne ,w oryginale morele ,dałam 2 kubeczki mrożonych malin)
cukier puder do oprószenia ciasta 
 
Białka ubić na sztywną pianę ,następnie dodawać po kolei żółtka i 
ubijać mikserem  dalej ,stopniowo  dodawać cukier ,olej  i jogurt . Na koniec  delikatnie wmieszać łyżką  mąkę przesianą z proszkiem do pieczenia .Ciasto przełożyć do foremki wyłożonej papierem do pieczenia i wyłożyć na nie maliny .Można dodać kruszonkę. Nie chciało mi się robić.
Piec w 175 stopniach około 40 min.Po przestudzeniu oprószyć cukrem pudrem.

 

 

Obrazek

Obrazek

Przepis oryginalny tutaj : 

http://www.kwestiasmaku.com/zielony_srodek/morele/ciasto_z_morelami/przepis.html

2 thoughts on “Szybkie ciasto jogurtowe z malinami.

Skomentuj

