Szybkie ciasto jogurtowe z jabłkami.

Szybkie ciasto z malinami tak bardzo nam smakowało,że 
postanowiłam dziś zrobić je po raz kolejny ,tylko zmieniłam
maliny na jabłka ,wspaniałe ,naprawdę .Ilość proszku do 
pieczenia zmniejszyłam do 1,5 łyżeczki ,a cukru dałam 1 kubeczek ,
nie miałam też jogurtu naturalnego,dałam grecki.
Takie tam małe odchudzanie ciasta.

 

 

Obrazek
Składniki:blaszka kwadratowa o boku 20 cm
1 kubeczek jogurtu naturalnego (125 ml )
umyj kubeczek i odmierzaj nim kolejne składniki:
3 kubeczki mąki
2 kubeczki cukru
1 kubeczek oleju roślinnegooraz:
4 jajka (oddzielnie białka i żółtka)
1 łyżeczka ekstraktu migdałowego (nie miałam ,pominęłam)
3 łyżeczki proszku do pieczenia
owoce (dowolne ,w oryginale morele ,dałam jabłka pokrojone w talarki)
cukier puder do oprószenia ciasta

Białka ubić na sztywną pianę ,następnie dodawać po kolei żółtka i
ubijać mikserem dalej ,stopniowo dodawać cukier ,olej i jogurt . Na koniec delikatnie wmieszać łyżką mąkę przesianą z proszkiem do pieczenia .Ciasto przełożyć do foremki wyłożonej papierem do pieczenia i wyłożyć na nie pokrojone w kawałki jabłka .Można dodać kruszonkę.

Piec w 175 stopniach około 40 min.Po przestudzeniu oprószyć cukrem pudrem.

Obrazek
Obrazek
13 thoughts on “Szybkie ciasto jogurtowe z jabłkami.

  1. Asia pisze:

    Wlasnie upieklam to pysznne i proste ciasto po raz czwarty. Tydzien temu zachwycaly sie nim kolezanki. Receptura na stale wpisuje sie do mojej kuchennej listy pewniakow,

  2. Kasia pisze:

    Pieczenie ciast to dla mnie czarna magia, poprostu nie wychodzą i już, to znaczy wychodzą ale zakalce 🙂 wpadłam na ten przepis, zrobiłam wszystko po kolei i jestem z siebie dumna. Urosło duże, śliczne ciacho do tego przepyszne. Od dziś piekę, w przepisie będę zmieniała tylko owoce 😉

Skomentuj

