Przeszłam na jasną stronę mocy.

Nie ,żadne tam odchudzanie ,po prostu świadome
 i smaczne odżywianie .Mój mąż kupił pyszną 
mieszankę z płatków owsianych ,suszonych bananów ,
jabłek i rodzynek .Najpierw obserwowałam z ukrycia ,
a teraz sama zajadam ze smakiem .Tylko ,że ja
mleko lubna nie jestem ,
wymyśliłam  więc  sobie jogurt z dodatkami .
Bułki i rogaliki żegnajcie!!.
Obrazek
Składniki :
1 jogurt naturalny ,grecki ,owocowy .(znaczy się dowolny)
Płatki owsiane 
rodzynki
migdały
owoc (morela)
Ilość zależna od upodobań!.
Obrazek

 

Skomentuj

