Wiewiórka.

Wracałam z córką ze szkoły przez park zasypany kasztanami i opowiadałam jej jak to wiewiórki właśnie przygotowują sobie
zapasy i wnoszą do swoich spiżarni na drzewie całe tony 
jabłek …
   Tak ,chciałam żeby polubiła te pyszne owoce i przy 
okazji ciasto ,które upiekłam .
Wiewiórki lubi , jabłek nie ,ciasta nie zjadła. 
 
Obrazek
Składniki :
 4 jabłka ,najlepiej kwaskowate ,obrać i pokroić w kostkę.
Bakalie (ulubione :rodzynki ,orzechy ,żurawina ,ilość dowolna)
3 łyżeczki cynamonu
1 szklanka cukru (dałam 0,5 szklanki trzcinowego)
2 szklanki mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody
3 łyżki kakao (dałam 4 łyżki)
3 jajka ,lekko rozbełtane widelcem
0,5 szklanki mleka (temperatura pokojowa)
0,5 szklanki oleju
 
Wszystkie składniki wrzucić do miski w podanej kolejności .
Odstawić na 0,5 godziny .
Po tym czasie wymieszać wszystko do uzyskania jednolitej masy ,
przełożyć na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia i piec
40 minut w 200 stopniach .Piekłam w małej blaszce  i dlatego 
czas pieczenia wyniósł u mnie 50 min .
Skomentuj

