Makaron z warzywami ,chorizo i mięsem.

Obiady ,które robi się szybko , bo wszyscy głodni ,a po
sjeście dziecko wraca do szkoły to moja specjalność.
Makaron z warzywami lekko przesmażonymi na oliwie
z oliwek z kawałkami schabu ,ale niekoniecznie .Polecam!.

 

Obrazek

Składniki :
 Kawałek schabu ,pokrojony w małe kawałki i doprawiony 
ulubionymi przyprawami
10 plasterków chorizo 
Kalafior ,kilka różyczek obgotowanych 10 min w gotującej się wodzie
pół cukinii 
pół papryki czerwonej 
mała cebulka
Makaron ugotowany al dente .
Najpierw podsmażyłam na patelni mięso z kilkoma kroplami oliwy
z oliwek ,dodałam cebulkę i przesmażyłam ją przez chwilkę.
Na koniec dodałam chorizo ,paprykę ,kalafior i poddusiłam 
całość jeszcze 5 min .Doprawiłam do smaku .

 

Obrazek

Skomentuj

