Ciastka z kawałkami czekolady i ciasteczek karmelowych.

 
Ciastek nie piekłam bardzo dawno ,aż stęskniłam się
za nimi tak bardzo ,że pognałam do kuchni z nowym
przepisem .Bardzo czekoladowe ,lekko miękkie w środku ,
z kawałkami czekolady i pokruszonymi kawałkami 
karmelowych ciasteczek ,uzależniające .Takie , jak lubię.
 
Obrazek
Składniki: (10 dużych ciastek)
100 g masła 
100 g czekolady (możne być gorzka ,mleczna ,biała ,jaką lubicie)
1 szklanka mąki (155 g )
0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
szczypta soli
3 łyżki kakao
70 g brązowego cukru
1 jajko
5 ciastek karmelowych
 
Suche składniki połączyć ze sobą i dobrze wymieszać .
Czyli mąkę ,kakao ,sodę ,sól .
Czekoladę posiekać na drobne kawałki ,wiórki ,jak kto woli.
Ciasteczka pokruszyć .
Masło ubić mikserem z cukrem ,dodać jajko i zmiksować .
Do masy dodać w dwóch partiach suche składniki .Na koniec dodać 
czekoladę i pokruszone ciasteczka i wymieszać .Masę łyżką do lodów 
nakładać na przygotowaną blaszkę w sporych odstępach i lekko 
spłaszczać dłonią .
Piec w nagrzanym do 170 stopni piekarniku przez 18 minut .
Brzegi ciastek mają być twardawe a środek lekko miękki .Odstawić

do ostygnięcia ,ale ja jadłam od razu ,pyszne…

Obrazek

 

Dlaczego do ciastek dodałam pokruszone ciasteczka? ,bo lubię eksperymenty i

te kawałeczki bardzo fajnie chrupią w moich ciastkach.

Obrazek

One thought on “Ciastka z kawałkami czekolady i ciasteczek karmelowych.

Skomentuj

