Sernik z mango.

Serniki to moja wielka słabość ,dlatego lubię 

piec ich urozmaicone wersje i odnajdywać
te ulubione .Na wielu blogach spotkałam się z 
sernikiem  z mango .Bardzo lubię ten owoc.
Będąc w ciąży zajadałam się nim.
To rozpływający się w ustach ,kremowy sernik bez 
spodu i pyszny mus z mango .Oczarował mnie!.

 Image
Składniki :
750 g sera wiaderkowego ( u mnie z braku innego Philadelphia)
4 jajka
0,5 szklanki cukru
2 łyżki budyniu waniliowego
300 g puree z mango (owoc w kawałkach zmiksować 
bez skórki na gładki mus)
 
 
 
Jajka ubić z cukrem tylko do jego rozpuszczenia .
Dodać pozostałe składniki i ubić do połączenia się
składników .Przelać do okrągłej blaszki i piec około
50 minut w 175 stopniach .Ostudzić i udekorować 
kawałkami mango .
 Image
Można dodatkowo zmiksować część mango i położyć 
na serniku bezpośrednio przed jedzeniem .Mniam.
Mango kupujemy sugerując się dotykiem i kolorem.Jeśli 
naciskając je delikatnie wyczuwamy ,że jest miękkie 
nadaje się do zmiksowania .Kolor czerwień ,pomarańcz ,
z odrobiną zieleni. Jeśli jest twarde ,a skórka
zielona nie będzie zbyt smaczne .Mnie trafił się owoc 
idealny ,ważył 1 kg !.

 Image

Masa serowa z tego przepisu:
Inspiracja na sernik z mango :
Skomentuj

