Szarlotka biszkoptowa z kremem waniliowym.

Delikatne ciasto biszkoptowe z musem
jabłkowym i pysznym kremem waniliowym ,
kawa ,dobre towarzystwo …to wszystko.

IMG_2978
Składniki: mała ,kwadratowa blaszka o boku 20 cm

3 jajka

3 łyżki cukru

4 łyżki mąki pszennej

0,5 łyżeczki proszku do pieczenia

mus jabłkowy ,domowy ,mały słoiczek

Białka ubić na sztywno z 3 łyżkami cukru ,dodać

po kolei żółtka nadal miksując masę .Mąkę przesiać

z proszkiem do pieczenia i wmieszać delikatnie łyżką

do masy jajecznej .Przelać na blaszkę wyłożoną papierem

do pieczenia i piec w 175 stopniach około 20 minut .Ciasto

po przestudzeniu przekroiłam na pół ,przełożyłam musem

jabłkowym ze spiżarni teściowej ,przykryłam drugim blatem

biszkoptu i na wierzch nałożyłam krem waniliowy .Całość

udekorowałam gorzką czekoladą .
Krem waniliowy :

100 ml śmietany kremówki 36 %

100 g serka mascarpone

1 łyżka cukru pudru

esencja waniliowa lub laska wanilii

Śmietanę ubić z cukrem na sztywną masę ,dodać serek i

ubić do połączenia się składników razem z esencją waniliową .

IMG_2977

IMG_2976

Skomentuj

