Rurki z kremem karpatkowym.

Od rana nie myślałam o niczym innym .
Nawet brak śmietany nie zniechęcił mnie
do zmiany planów .Pożyczyłam od sąsiadki
i są .Rurki z kremem karpatkowym .Krucha
delikatność ,polecam .

IMG_3993

Składniki : na około 60 rurek ,7 cm długości każda .
Pół kilograma mąki pszennej
25 dag masła
25 dag kwaśnej ,gęstej śmietany
szczypta soli .

Z podanych składników szybko zagnieść ciasto ,
zawinąć w folię i schłodzić w lodówce .Ciasto podzielić
na kilka części i rozwałkowywać na długie ,cieniutkie pasy
o szerokości około 1,5 cm .Foremki do rurek posmarować
masłem i nawijać na nie paski ciasta od strony węższej do
szerszej .Wszystkie rurki posmarowałam z jednej strony
śmietaną i posypałam ciemnym cukrem .Położyłam na papierze
na blaszce kratce i piekłam w 200 stopniach przez około 15
minut.Rurki wystudzić ,napełnić ulubionym kremem .

U mnie krem karpatkowy ,gotowy ,z torebki ,wybaczcie ,ale
sami możecie zrobić swój krem .Bardzo pyszne popołudnie.

IMG_3999

IMG_3998

Przepis na rurki :Moje wypieki.

Foremki niekoniecznie są potrzebne .Ja zrobiłam moje z cienkiej tektury i

zawinęłam je w folię aluminiową .Trochę to trwa ,ale ciasto ładnie z nich zeszło i żadna rurka nie pękła.Powodzenia.

Skomentuj

