Pieczona owsianka czekoladowa.

Pieczona owsianka to dla mnie coś nowego .
Zrobiłam z ciekawości , dodałam kakao ,
myśląc ,że jeśli będzie niedobre ,to czekoladowe
jakoś zjem .Owsianka mnie zaskoczyła ,była
pyszna ,nawet mój nie owsiankowy mąż zjadł
jedną .

IMG_5890

Składniki: na trzy kokilki
1 szklanka płatków owsianych
2 łyżeczki brązowego cukru
suszone owoce
orzechy ,słonecznik ,ilość dowolna
1 łyżeczka proszku do pieczenia
3/4 szklanki mleka
2 łyżki kakao
1 łyżeczka oliwy
1 jajko ,roztrzepane

Wszystkie składniki wymieszać ,przełożyć do kokilek
i piec w 180 stopniach ,około 25 minut ,do wchłonięcia się
mleka .Podawać na ciepło .

IMG_5892

IMG_5896

Skomentuj

