Pudding z chia,kiwi i mandarynką.

O chia słyszeli już wszyscy .Cudowne
ziarenka z mnóstwem witamin i wartości
odżywczych.Dodałam je do jogurtu greckiego
i wzbogaciłam smak ulubionymi owocami.

IMG_9819

Składniki:
nasiona chia ,najlepiej z oznaczonym na
opakowaniu zielonym listkiem – 5 łyżek
2 kiwi ,zmiksować
mandarynka ,obrać i podzielić na kawałki
jedno małe pudełko jogurtu greckiego

Jogurt wymieszałam z 4 łyżkami nasionek chia ,
przełożyłam do dwóch kieliszków.Do zmiksowanego
kiwi dodałam łyżkę chia ,wymieszałam i wlałam na
wierzch pierwszego kieliszka z jogurtem.Do drugiego
dodałam mandarynki – idealne dla mojej córki.
Odstawiłam do lodówki na całą noc .Gotowe.

IMG_9824

IMG_9829

21 thoughts on “Pudding z chia,kiwi i mandarynką.

Skomentuj

