Budyń jaglano -truskawkowy.

Wspaniały budyń jaglano – truskawkowy .
Ja zrobiłam go z dodatkiem jogurtu naturalnego,
ale może też być mleko jakiekolwiek i
będzie równie pyszny.

IMG_1273

Składniki: dwie porcje

1/ 3 szklanki kaszy jaglanej
1 szklanka mleka kokosowego ,migdałowego
u mnie 0,5 kubeczka jogurtu naturalnego
300 g truskawek
1 łyżka cukru ,u mnie bez cukru

Kaszę wsypujemy na sitko i płuczemy pod bieżącą wodą .
Przesypujemy do garnka,dodajemy mleko lub wodę i gotujemy
na małym ogniu około 12 minut pod przykryciem.
Ugotowaną kaszę miksujemy z truskawkami i jogurtem naturalnym
na gładki mus .Jeśli jest za gęsty dodajemy więcej owoców lub
jogurtu.Wstawiamy do lodówki ,podajemy zimny .

IMG_1282

IMG_1276

Pomysł z Kwestia Smaku – dziękuję.

20 thoughts on “Budyń jaglano -truskawkowy.

  1. Takiego jeszcze nie jadłam, ale w sumie to z chęcią skosztowałabym dobrego budyniu. Mam na niego ochotę. Uwielbiam jaglanki, więc to coś dla mnie. Pozdrawiam cieplutko 🙂

Skomentuj

