Sernik pistacjowy.

Ten sernik śnił mi się po nocach !.Uwielbiam

pistacje ,uwielbiam serniki ,nie mogłam się zawieść
na tym przepisie .Pistacje są bardzo wyczuwalne w 
cieście ,więc polecam głownie osobom uzależnionym 
od nich.

 

 Obrazek
Składniki : tortownica 26 cm
1 kg sera trzykrotnie mielonego
4 jajka
200 g cukru
4 łyżki pasty pistacjowej (zastąpiłam 200 g zmielonych na 
mąkę pistacji niesolonych)
3 łyżki wody różanej
2 płaskie łyżki mąki ziemniaczanej
2 łyżki płatków migdałowych
 
 
Ser umieścić w misie miksera ,dodać cukier i wodę różaną i
ubijać dodając po jednym jajku. Następnie dodać zmielone pistacje 
mąkę ziemniaczaną. Miksujemy tylko do połączenia składników.
Tortownice posmarować masłem i wysypać płatkami migdałowymi.
Wlać masę i piec w 170 stopniach około 45 minut .
Sernik ma być ścięty po bokach i w środku delikatnie galaretowaty ,
po ostudzeniu zetnie się i pozostanie kremowy.
Ciasto można dowolnie udekorować .U mnie roztopiona biała czekolada
i pokruszone pistacje.

 Obrazek

Źródło :White Plate.

Obrazek

Skomentuj

