Kotlety jajeczne z kaszą jaglaną.

Jeśli nie przepadacie za mięsem,tak jak
ja te kotleciki bardzo wam zasmakują.
Dodałam do nich trochę liści botwinki ,
aby trochę ożywić kolor i smak .

IMG_1578

Składniki: na około 6 kotletów
1/ 3 szklanki suchej kaszy jaglanej
1 szklanka wody
4 jajka
sólo ,pieprz
1 łyżka bułki tartej
garść liści botwinki,małe liście
bułka tarta do obtoczenia gotowych kotletów
Kaszę płuczemy na sitku pod bieżącą wodą .
Przełożyć do garnka z 1 szklanką wody i zagotować .
Gotujemy pod przykryciem na małym ogniu 15 minut.

Jajka 3 gotujemy na twardo ,około 8 minut .
Następnie przekładamy do zimnej,studzimy i obieramy.
Jajka rozgniatamy widelcem ,dodajemy ugotowaną kaszę ,
surowe jajko ,jedną łyżkę bułki tartej i skrojoną drobno botwinkę.
Mieszamy wszystko na jednolitą masę,doprawiamy solą i pieprzem.

Formujemy kotlety ,obtaczamy w bułce tartej i smażymy na
oliwie z dwóch stron na rumiano.Smacznego.

IMG_1583

IMG_1582

Pomysł z Kwestia Smaku – dziękuję.

12 uwag do wpisu “Kotlety jajeczne z kaszą jaglaną.

  1. Ja też jem mniej mięsa. Dlatego wolę inne smaczne potrawy. Twoje kotleciki podobają mi się, bo zawierają moją ulubioną kaszę. Z chęcią je zrobię, bo łatwe, bo myślę, że smaczne 🙂

Dodaj komentarz