Ciasto bananowe bez cukru.

Kiedy tylko zalegają mi w domu
przejrzałe banany piekę to pyszne
ciasto bananowo – czekoladowe
bez cukru .Polecam ,zawsze wychodzi.

IMG_4117

Składniki: na małą keksówkę

3 bardzo dojrzałe banany, skórka może
być czarna
Sok z cytryny
125 g masła ,roztopić ,przestudzić
1 szklanka migdałów mielonych
O,5 szklanki mąki pszennej
1 jajko
1 łyżeczka sody oczyszczonej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
3 łyżki dobrego kakao
Banany rozgniatamy widelcem i skrapiamy sokiem
z cytryny, aby nie zczerniały.Dodajemy roztrzepane
jajko i rozpuszczone masło ,mieszamy .Dodajemy suche
składniki – mąkę, mielone migdały ,sodę ,proszek do pieczenia
i kakao i mieszamy do połączenia się składników.Masę
Przekładamy do foremki wyłożonej papierem do pieczenia
i pieczemy w 175 stopniach przez około 40 minut .

IMG_4113

IMG_4127

 

13 uwag do wpisu “Ciasto bananowe bez cukru.

  1. D. pisze:

    Zrobiłam. Moim zdaniem przepis nietrafiony. Trzy banany (nawet bardzo dojrzałe) to mało, żeby nadać ciastu słodyczy, a az 3 łyżki kakao czynią je gorzkim. Na co dzień nie spożywam cukru, liczyłam na fajny wypiek, ale się zawiodłam. Może gdyby osłodzić jeszcze pokrojonymi drobno daktylami… Pozdrawiam!

  2. Sara pisze:

    Szybki i prosty przepis, dodatkowo polałam polewą miodowo- kakaową, dzięki temu ciasto nie było za suche i zachowało słodycz, polecam 🙂

Dodaj komentarz